Συναγερμός στη Ραφήνα: Προς κατάργηση (;) η γραμμή που συνδέει τους πυρόπληκτους Δήμους – Παρέμβαση Τσεμπέρη

Date:

Share post:

Επί ποδός είναι το τελευταίο διάστημα η δημοτική αρχή στο Δήμο Ραφήνας Πικερμίου, καθώς διαπιστώνεται ότι “συρρικνώνεται” η γραμμή 310 που συνδέει τους πυρόπληκτους Δήμους Ραφήνας και Μαραθώνα, και η οποία τέθηκε σε λειτουργία επί υπουργίας Σπίρτζη, ακριβώς για να διευκολύνει τις μετακινήσεις των κατοίκων που είχαν πληγεί από τις πυρκαγιές του 2018.

Η λεωφορειακή γραμμή λόγω ελλείψεων οδηγών, έχει μειώσει στο μισό τα δρομολόγια της, και το γεγονός ότι από το Υπ. Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ δεν υπάρχει μέριμνα να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργίας της, υπάρχουν ακόμη και σκέψεις ότι ενδεχομένως εξετάζουν την κατάργησή της, καθώς λήγει και η τρίμηνη παράταση που είχε δοθεί.

Το γεγονός έχει προκαλέσει αντιδράσεις τόσο από τους κατοίκους αλλά και από τη δημοτική αρχή που αναζητά τρόπους για να παραμείνει σε λειτουργία μια ζωτικής σημασίας λεωφορειακή γραμμή η οποία έχει “αγκαλιαστεί” από τους κατοίκους των δύο περιοχών.

Ο επικεφαλής της Συνεργασίας Ενεργών Πολιτών και Δημοτικός Σύμβουλος Χρήστος Τσεμπέρης με παρέμβαση του ζητά η συνέχιση της λειτουργίας της εν λόγω γραμμής και προτείνει τρόπους ώστε να λυθεί άμεσα το ζήτημα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΤΣΕΜΠΕΡΗ:

“Το εφιαλτικό καλοκαίρι του 2018 η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υπό τον Χρήστο Σπίρτζη, θέλοντας να δώσει λύση σε ένα δομικό πρόβλημα συγκοινωνιακής σύνδεσης των 2 πληγέντων Δήμων, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και το Δήμο Ραφήνας Πικερμίου, και Μαραθώνα προχώρησε από τις πρώτες ημέρες στην ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 310, η οποία σε συνεχή κυκλική λειτουργία, κάλυψε και καλύπτει μέχρι σήμερα τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών στα δυο διοικητικά κέντρα, χωρίς κόμιστρο.

Η κίνηση δεν αποδείχτηκε απλώς επιτυχής, αλλά αγκαλιάστηκε από τους δημότες, δίνοντας στην πράξη λύση στο χρόνιο πρόβλημα της διαδημοτικής συγκοινωνιακής κάλυψης , αλλά και της σύνδεσής της με την αστική γραμμή 314 , καθιστώντας την κρίσιμο και αναγκαίο «εργαλείο» επιμέρους έστω συγκοινωνιακής κάλυψης των περιοχών, που μαστίζονται επί χρόνια και χρόνια από συγκοινωνιακό μονοπώλιο των ΚΤΕΛ.

Η γραμμή συνεχίζει να λειτουργεί και σήμερα, όμως το τελευταίο διάστημα έχει διαπιστωθεί ότι έχει «βγει» εκτός το ένα από τα δύο οχήματα, (λόγω έλλειψης οδηγών) μειώνοντας στην πράξη τα δρομολόγια κάλυψης στο μισό, γεγονός που θα μπορούσε να αποτελέσει το έναυσμα ακόμη και για ενδεχόμενες σκέψεις κατάργησης.

Η εξαιρετική κίνηση υπουργείου και ΟΑΣΑ αποδείχθηκε από την πραγματική χρήση του, ότι έδωσε πολλές λύσεις σε οξυμένες και χρόνιες ανάγκες των πολιτών.

Και είναι δεδομένο ότι οι αρνητικές επιπτώσεις της τραγωδίας του καλοκαιριού του 2018, αλλά και οι προσπάθειες αποκατάστασης και ανάταξης της περιοχής, δεν τελειώνουν σε ενάμιση χρόνο.

Είναι προφανές και αυταπόδεικτο, ότι η συνέχιση της λειτουργίας της γραμμής αυτής είναι απαραίτητη και προς όφελος των πολιτών, αλλά ίσως καθίσταται «προβληματική» οικονομικά η λειτουργία της για τον οργανισμό, πράγμα αντιληπτό.

Θα μπορούσε λοιπόν η γραμμή να παραμείνει σε κυκλική λειτουργία υπό την ομπρέλα του ενιαίου αστικού εισιτηρίου (με τις ωφέλειες για ανέργους, μαθητές, φοιτητές, ΑμεΑ, υπερήλικες κλπ) , λειτουργώντας και ως διαδημοτική “επικοινωνία”, τόσο με την 314 αστική γραμμή, αλλά και με την κομβική υπηρεσία του ΤΑΕΦΚ που λειτουργεί στη διασταύρωση για τους πληγέντες συμπολίτες μας.

Μια εξαιρετικής σημασίας και διευκόλυνσης κίνηση από τον ΟΑΣΑ για τις πληγείσες περιοχές, δεν υποβαθμίζεται με αφαίρεση οχημάτων, άρα μείωση κάλυψης, ούτε πολύ περισσότερο καταργείται αβασάνιστα, αλλά παραμένει, βελτιώνεται και συνεχίζει να δίνει λύσεις στον πολίτη.

Ελπίζω στα επιτελεία τόσο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και του ΟΑΣΑ να πρυτανεύσει η λογική και να οδηγηθούμε σε λύση αναβάθμισης και όχι κατάργησης μιας αποδεδειγμένα χρήσιμης υπηρεσίας.
Εμείς θα το στηρίξουμε!”

Χρήστος Τσεμπέρης

Δημοτικός Σύμβουλος Ραφήνας – Πικερμίου

spot_img

Related articles

Τι μπορεί να φταίει και απροσδόκητα ο σκύλος ουρεί μέσα στο σπίτι;

Αν ο σκύλος έχει μάθει να κάνει την ανάγκη του εκτός σπιτιού, αλλά ξαφνικά βρίσκουμε μια «λιμνούλα» μέσα...

Γιατί οι κάλπες τορπιλίζουν τη Συμφωνία των Πρεσπών

Σε προεκλογικό πυρετό, για να χρησιμοποιήσουμε ένα δημοσιογραφικό κλισέ, βρίσκεται η Βόρεια Μακεδονία ενόψει του πρώτου γύρου των προεδρικών εκλογών,...

Ισραήλ: Γιατί δεν έχει μιλήσει ακόμη ο Ερντογάν; – Καυτό το κλίμα στην Τουρκία

Η επίθεση του Ιράν κατά του Ισραήλ προκάλεσε παγκόσμιο ντόμινο αντιδράσεων, αλλά παράλληλα κατέγραψε και μία αξιοσημείωτη «ηχηρή» σιωπή και απουσία...

Το Ισραήλ συνεχίζει να βομβαρδίζει τη Γάζα – Οι ΗΠΑ «δεν θα συμμετέχουν» σε αντεπίθεση κατά του Ιράν

Στη μύτη των ποδιών του είναι ολόκληρος ο πλανήτης, αναρωτώμενος αν το Ισραήλ θα επιτεθεί εκ νέου στο Ιράν μετά την απάντηση...